Přejít k obsahu
  • Bydlení
  • Finance
  • Krása
  • Online
  • Politika
  • Produkty
  • Společnosti
  • Technika
  • Zvířata
Ateneo
  • Bydlení
  • Finance
  • Krása
  • Online
  • Politika
  • Produkty
  • Společnosti
  • Technika
  • Zvířata
on 10.2.2020

Jak navýšit efektivitu vaší reklamy?

Produkty

Existuje hned několik různých akcí a technik, jak můžete navýšit efektivitu vaší reklamy, ať už co se týče navýšení počtu kliknutí na reklamu nebo třeba i navýšení povědomí o reklamě mezi cílenou skupinou. Především byste neměli zapomínat na základní SEO praktiky, které mohou být uplatněny také na reklamu.
nápis „vzpomínej“ na kamenném povrchu

  1. Pořádné cílení

Pokud máte specifický produkt nebo službu, na kterou spouštíte reklamu, měli byste se pořádně zamyslet nad tím, na koho má reklama cílit. Jsou to maminky? Jsou to single muži? Jsou to děti? Precizní cílení na vaši skupinu je nesmírně důležité už jen proto, že kterákoliv jiná skupina reklamu přejde a nebude se o ni dále zajímat. Například pokud budete inzerovat doplňky do domácnosti, klikne na reklamu daleko více žen v domácnosti (s dětmi např.) než mužů.

  1. Precizní volba slov

Musíte také uvážlivě volit slova a měli byste dbát na to, aby reklama nebyla nějak urážlivá či s nevhodným obsahem. Můžete být popichující či dráždící, ale nikdy by se neměla překlenout ta pomyslná hranice. Zároveň je třeba přesně volit slova, nedávat tam žádné polofráze ani neúplné informace. Také byste měli zabudovat calls to action.

  1. Jednoduché vs. bohaté reklamy

Určitě si musíte, co se týče cílové skupiny a produktu či služby, tak nějak rozhodnout sami, jak bude reklama vypadat. Měli byste ovšem dbát zejména na to, kdo se na reklamu bude dívat a co od ní očekává. Například internetové reklamy by měly být jednodušší a elegantní, neotravné a s nádechem. Kdežto u videa si už můžete dát záležet a pořádně to „napakovat“ efekty.vždycky je to o uživateli

  1. Připomínání reklam

Reklama by měla být zapamatovatelná, občas se ale stane, že i když je perfektní, prostě jen „zajde“ za ostatní reklamy, které mohou být například hlasitější. Přesně z toho důvodu je třeba využít technik jako je recall https://www.seolight.cz/recall recall reklamy, protože tak můžete zase oživit zájem uživatelů o produkt či službu.

4/5 - (4 votes)

Nejnovější příspěvky

  • Úspěch není nikdy jistý
  • Jaké jsou rozdíly mezi jednorázovou a plnitelnou elektronickou cigaretou?
  • Jak vybrat kvalitu za rozumnou cenu?
  • Horko a bazén
  • Courage banishes fear

Copyright Ateneo 2025 | Theme by ThemeinProgress | Proudly powered by WordPress

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Souhlasím